Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Native PR a Inspiro Solutions nově pro Monetu

Moneta Money Bank si pro komunikaci vybrala nové agentury. Public relations jí od dubna zajistí Native PR, která zvítězila ve dvoukolovém výběrovém řízení. O sociální sítě se bance postará Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group. Aktivity na straně Native PR zajišťuje Lukáš Kropík a Tomáš Weiss. V Inspiro Solutions se o komunikační kanály na sociálních sítích postará Nikola Foktová, Kristina Pokorná a Simona Svobodová. O PR a částečně social se Monetě dřív starala agentura Ogilvy PR.

„Úkolem obou agentur je především přijít s novým pojetím komunikační strategie, generovat kreativní nápady, které povedou ke zvyšování povědomí o bance, jejích produktech a službách, stejně tak společensky odpovědných aktivitách a vnímání firmy jako atraktivního zaměstnavatele. Obě agentury rovněž v komunikaci podpoří ambici finanční instituce stát se digitálním lídrem na bankovním trhu,“ uvedla Martina Lambert, manažerka interní a externí komunikace Moneta Money Bank.