Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Nej značky podle matek: nově Lupilu či Feedo.cz

Čtvrtý ročník ankety opět zjišťoval preference tuzemských matek.

Nad výsledky ankety se setkaly (zleva) Klára Kotábová (Česká máma), Jana Bernšková, Alžběta Stanková, Iveta Lutovská - Vítová s dcerkou Anetkou, Jitka Skalická (Česká máma)

Nad výsledky ankety se setkaly (zleva) Klára Kotábová (Česká máma), Jana Bernšková, Alžběta Stanková, Iveta Lutovská – Vítová s dcerkou Anetkou, Jitka Skalická (Česká máma)

Tuzemská pobočka polské mediální skupiny Tarsago, majitel Reader’s Digestu, zveřejnila výsledky čtvrtého ročníku anketyČeská máma. Ta opět zjišťovala preference tuzemských matek, jejich nejoblíbenější značky, produkty a prodejce zboží pro kojence, batolata a předškoláky v Česku.

Pozice si drží Deichmann, Ikea, drogerie DM, Tesco, Avent, Hami, Nivea, Pampers a Fisher Price – to jsou vítězové příslušných devíti kategorií tohoto i předchozího ročníku.

V dalších čtyřech kategoriích se po letech, kdy se v anketě střídaly vždy známé značky, objevily na první pozici zcela nové. Jedná se o kategorii dětského oblečení, kde tentokrát vyhrálo Lupilu (řetězce Lidl) těsně před F&F (Tesco). Po třech letech ustoupil z vítězné příčky e-shop Mall.cz, předčil ho Feedo.cz. Nejlepším webem pro rodiče je Modrýkoník.cz, nejlepší autosedačkou ta značky Romer/Britax.

Ve zbývajících sedmi kategoriích (třeba prodejny hraček či časopis pro matky) se na prvních pozicích známé značky střídají.

Nově byla v roce 2015 zařazena kategorie tištěného časopisu pro děti – prvenství získal časopis Sluníčko.

Výsledky ankety Česká máma 2015