Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Nejlepší pivní reklama na PIAF byla Heineken, hlasující na Médiáři zvolili Kladrubské koně

Porota reklamního festivalu preferovala globální značku, hlasující na Médiáři dali přednost domácím.

Nejlepší pivní reklamou v soutěži 2. ročníku mezinárodního reklamního festivalu PIAF porotou 19 odborníků zvolena globální kampaň The Entrance (Vstup) značky Heineken, která měla premiéru právě dnes v Praze.

Hlasování o nejlepší pivní reklamu probíhalo i na Médiáři. Stovka hlasujících preferovala domácí tvorbu, za nejlepší zvolila televizní spot „plzně“ Kladrubské koně. Jde o první práci agentury Mark BBDO pro klienta Plzeňský Prazdroj, který loni po dlouholeté spolupráci s Leo Burnettt změnil reklamní agenturu.

Druhá skončila reklama Budvaru s hokejovou tématikou, třetí Carlsberg. Další v pořadí uvádíme níže.

1. Pilsner Urquell: Kladrubské koně 2010

2. Budějovický Budvar: Vítězství vás změní

3. Carlsberg: To chce Carlsberg (That Calls for a Carlsberg)

4. Heineken: Krátké setkání (Brief Encounter)

5. Pivo Jelen: Pověrčivost (Superstition)

6. Heineken: Vstup (The Entrance)

7. Karlovačko: Karlovačko Social Network

8. Coopers: Skútr za pivo

Coopers: Scooter

9. Efes: Připravte se na vesmír (Space)

Efes: Space

10. Carling: Pivní helma (Beer Helmet)

Děkujeme všem hlasujícím za účast v soutěži.