Nej kampaní v kategorii Nejlepší pivní reklama (Best Beer Ad) v soutěži 3. ročníku mezinárodního reklamního festivalu PIAF zvolila porota tu „nekonečnou“ na pivo Antarctica, od brazilské agentury AlmapBBDO.
Hlasování o nejlepší pivní reklamu probíhalo i na Médiáři. Stovka hlasujících preferovala stejně jako loni domácí tvorbu, za nejlepší zvolila tiskové inzeráty na nealkoholický Budvar, od agentury Kaspen/Jung von Matt.
Stříbro přiřkli naši hlasující slovenské agentuře Triad za kompas Pilsner.
Kompletní pořadí podle našich čtenářů uvádíme níže:
1. Budvar: Nealko
Kaspen/Jung von Matt, Česká republika
2. Pilsner Urquell: Kompas
Triad Advertising, Slovensko
3. Karlovačko: Intervention
Bruketa&Zinic, Chorvatsko
4. Heineken: Sunrise
Publicis Italy, Itálie
5. Heineken: Open your world
Bernstein Werbeagentur, Německo
6. Antarctica: Nekonečná reklama - klikněte na web
AlmapBBDO, Brazílie
7. Staropramen: Redesign lahví
Cocoon Group, Česká republika
8. Borsodi: Akvárium
DDB Budapest, Maďarsko
Můžete si prohlédnout loňské výherce či výběr předloňských „pivních“ spotů.