Přes 166.000 výtisků prodá nejúspěšnější týdeník v Česku, bulvární Sedmička vydavatelství Empresa Media. Oproti prosinci výrazně odskočila Nedělnímu Blesku a Blesku pro ženy vydavatelství Czech News Center. „Rozhodli jsme se jít cestou původních článků a rozhovorů,“ vysvětluje si prodejní úspěch šéfredaktor Sedmičky Miroslav Graclík.
Meziročně je přitom Sedmička jedním z mála týdeníků, které v lednu zvýšily svůj náklad. Kromě Sedmičky se to podařilo i titulům Tina, Svět motorů, Respekt, Instinkt, těm všem rostl oproti loňskému lednu prodej na stáncích i předplatné, a Týdnu, který ovšem meziroční pokles pultového prodeje a hlavně propad předplatného (-25 %) kompenzoval desetitisícovým přírůstkem v prodeji digitálních kopií.
Zájem o týdeníky v české populaci neklesá, stále se jich prodává přes 1,8 milionu výtisků, v celkových číslech trh o 1 % narostl. Stabilitu nicméně pomohl udržet nedávno uvedený titul Čas pro hvězdy vydavatelství Bauer Media, který v lednu atakoval hranici 130.000 prodaných výtisků. Díky němu upevnil Bauer svou pozici nejsilnějšího vydavatele týdeníků na českém trhu. Kromě Baueru má pozitivní meziroční bilanci prodejů jen Empresa, hlavně díky zmíněnému nárůstu Sedmičky.