Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Nejsledovanějším svátečním pořadem byla silvestrovská Všechnopárty, na Nový rok S čerty nejsou žerty

Tradiční talk show na Silvestra a nová vánoční pohádka o Štědrém večeru vynesly veřejnoprávnímu programu ČT1 prvenství v žebříčku sledovanosti o vánočních svátcích roku 2011 (uvažujeme období od Štědrého dne do Silvestra včetně).

Silvestrovskou Všechnopárty Karla Šípa i nový pohádkový příběh Micimutr s Libuší Šafránkovou v hlavní roli sledovaly 2 miliony diváků, tedy 23 % veškeré české populace. Všechnopárty si tím vylepšila svůj letošní, listopadový rekord.

Lídr trhu Nova dokázala o svátcích konkurovat – kromě losování loterie Fortuny – opakováním Tří oříšků pro Popelku a Mrazíka.

Bodovala naopak včera, v neděli 1. ledna. To na 20. hodinu zařadila téměř třicet let starou pohádku S čerty nejsou žerty. Tím zaujala čtvrtinu populace, tedy 2,2 milionu diváků. Podíl na sledovanosti činil 47 %, díval se tedy skoro každý druhý u obrazovek.

10 NEJSLEDOVANĚJŠÍCH TV POŘADŮ* VE DNECH 24. – 31. 12. 2011 VČETNĚ
pořad kanál datum milionů diváků podíl na sledovanosti
Všechnopárty ČT1 31. 12. 2,04 48 %
Micimutr ČT1 24. 12. 2,02 50 %
Tajemství staré bambitky ČT1 25. 12. 1,91 42 %
Hymna – Boni pueri ČT1 31. 12. 1,86 47 %
Orloj ČT1 31. 12. 1,72 43 %
Fortuna Nova 28. 12. 1,67 43 %
Do roka a do dna ČT1 31. 12. 1,67 41 %
Pelíšky ČT1 24. 12. 1,65 40 %
Tři oříšky pro Popelku Nova 24. 12. 1,60 36 %
Mrazík Nova 28. 12. 1,53 37 %
* nezahrnuty zpravodajské pořady. Zdroj: jednotlivé stanice, ATO-Mediaresearch