Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Němci zavírají České a slovenské odborné nakladatelství

Tituly Moderní obchod, Food Service, TextilŽurnál, Maso, Svět balení a Minutka prodává, komu, to nezveřejnilo.

  • ČTK
  • 29. 09. 2011 15:47

Vydavatelská společnost České a slovenské odborné nakladatelství ukončí v pátek 30. září svou činnost. Informovala o tom Unie vydavatelů, generální ředitel vydavatelství Vladimír Plachý ČTK informaci potvrdil. Důvodem je podle něj strategické rozhodnutí mezinárodní vydavatelské skupiny Deutsche Fachverlag, do níž společnost patří.

České a slovenské odborné nakladatelství vydává časopisy Moderní obchodFood ServiceTextilŽurnálMasoSvět balení a Minutka. „Tituly prodáváme, o prodeji budeme včas informovat,“ řekl ČTK Plachý.

Nakladatelství na českém a slovenském trhu působí od roku 1991. Tematicky se specializovalo na časopisy ze segmentu B2B, tedy určené odborníkům z jednotlivých odvětví. U jednotlivých titulů také provozuje stejnojmenné weby. Podle poslední účetní zprávy zveřejněné na webu Obchodního rejstříku vykázalo v roce 2009 několikatisícovou ztrátu.

Vydavatelství Deutscher Fachverlag vydává v Evropě celkem 95 titulů ve 12 odvětvích. Roční náklad jeho časopisů je podle webu ČON 14 milionů výtisků. Jsou určeny výhradně pro oblast B2B.