U nás lidi rostou. Zavolej nám hned teď!

Probíhá náš pátý PR Brunch, pořádaný s agenturou Pram Consulting. Sledujte ho živě.

Němcová Pixová řídí sloučený marketing ČSOB

ČSOB založila nový útvar Skupinová komunikace, je ředitelkou je Renata Němcová Pixová.

Renata Němcová Pixová

Renata Němcová Pixová

Výkonnou ředitelkou nového útvaru Skupinová komunikace ČSOB se stala od 1. ledna Renata Němcová Pixová. Nově vzniklý útvar sdružuje v rámci celé skupiny ČSOB agendy marketingu, komunikace a společenské odpovědnosti.

„Spojením marketingu a komunikace v rámci celé skupiny dosáhneme jednotný pohled na klienta a zároveň promítneme hodnoty hlavní značky ČSOB do komunikace našich subbrandů. Dali jsme dohromady tým, který se bude starat o marketing a komunikaci v celé skupiny ČSOB. Naším záměrem je propojit a zintenzivnit komunikaci jednotlivých značek a zároveň využívat znalosti a zkušenosti z různých oblastí komunikace, reklamy, digitálního marketingu, eventů, společenské odpovědnosti i sponzoringu napříč celou skupinou“ tvrdí Němcová Pixová.

Ta dosud vedla v ČSOB tým marketingové komunikace, který měl na starost strategii a řízení značek ČSOB, Era a Poštovní spořitelna i oblast digitálního marketingu. Do ČSOB přišla začátkem loňského roku ze Sberbank, kde se podílela na rebrandingu společnosti a vedla tým marketingu a komunikace. Před tím působila na manažerských postech v Citibank Europe a v komunikační agentuře Ogilvy.