Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Německá Sociomantic Labs přichází do Česka

Z Polska se přesunuje Samuel Poloha jako šéf místní pobočky.

Samuel Poloha

Samuel Poloha

Německá agentura specializovaná na automatizovanou display reklamu Sociomantic Labs přichází do Česka. Zároveň tu uzavřela partnerství s agenturou Red Media ze skupiny Kindred. Technologický start-up založený v roce 2009 v Berlíně tak pokračuje v expanzi, nedávno otevřel pobočky v Ho Či Minově městě, Jakartě, Istanbulu a Stockholmu, celkem jich má po světě devatenáct.

Pro několik českých klientů Parfums.cz, Slevomat či Invia zajišťuje Sociomantic řešení pro programatický nákup a správu online kampaní od roku 2012. V návaznosti na to se společnost rozhodla otevřít v Česku pobočku. Tu v pozici šéfa obchodu pro Česko a Slovensko povede Samuel Poloha, který tuzemské kampaně dosud spravoval z Polska. Spadat bude pod regionálního ředitele pro střední a východní Evropu Macieje Wyszynského.

„V průběhu uplynulých dvou let se český trh stal pro Sociomantic jedním z nejdůležitějších v regionu střední a východní Evropy,“ říká Samuel Poloha, který ČR dosud spravoval z regionální centrály ve Varšavě.

„Sociomantic najde uplatnění hlavně v e-commerce a u středních a velkých firem, které pracují s lead generation. Platforma umožňuje lépe segmentovat kampaně a rozvíjet remarketing do pokročilých formátů. V testovacím režimu jsme ji implementovali na kampaně internetového prodejce Zoot a už z prvních výsledků je vidět zřetelné navýšení prodejů,“ uvedl šéf Red Media Martin Beneš, managing director, Red Media.