Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Newton Media vede Lhotská, střídá Mašínovou

Petra Mašínová dostala do gesce globální byznys. Šéfovat místo ní bude Věra Lhotská.

Věra Lhotská

Věra Lhotská

Generální ředitelkou firmy pro monitoring médií Newton Media je od ledna Věra Lhotská, která zhruba před rokem přišla z Economie. Dosavadní šéfka Petra Mašínová, která Newton vedla rok a půl, dostala na starosti „globální cíle“ firmy. „Bude se plně věnovat globálnímu řízení a mezinárodním projektům,“ oznámila firma působící v osmi zemích. Konkrétní projekty nejmenovala. Lhotská dosud působila jako zástupkyně Mašínové a šéfka marketingu Newtonu.

Petra Mašínová na letošním PR Summitu. Foto: David Bruner

Petra Mašínová na letošním PR Summitu. Foto: David Bruner

Mašínová prohlašuje, že Newton se bude ucházet o zakázky pro globální vedení velkých světových firem či pro mezinárodní instituce. Konkurovat chce společnostem Kantar Media či Gorkana. „Jednou z našich priorit letošního roku je představení nové platformy, kde klienti uvidí relevantní data jak z tradičních zdrojů, tak ze sociálních sítí,“ připomněla Lhotská nedávno představenou novinku.