Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Newton „zabil kolibříka“, uvádí abstraktní logo

Novou identitu dodalo Newtonu studio Dynamo Design.

Ředitelka Petra Mašínová prezentuje novou identitu Newton Media

Ředitelka Petra Mašínová prezentuje novou identitu Newton Media

Nové logo a identitu představila společnost Newton Media, provozovatel předního tuzemského monitoringu mediální produkce, momentálně expandující dál do zahraničí. Pro představení čerstvé korporátní identity firma využila pražskou výroční konferenci PR Summit. „Zabili jsme kolibříka,“ rozloučila se tam šéfka Newton Media Petra Mašínová s předchozí podobou značky.

Vlevo dosavadní, vpravo nové logo Newton Media

Vlevo dosavadní, vpravo nové logo Newton Media. Jak novou značku vysvětluje její nositel? Čtyři barevné plochy symbolizují hlavní produkty Newton Media. Plochy se navzájem překrývají a navazují na sebe, stejně jako jednotlivé produkty. Plochy vždy procházejí středem loga, to je symbolicky přes klienta, který je v centru dění. Logo má vyjádřovat full-servis, šitý na míru. Individuální přístup k jednotlivým klientům a jejich konkrétním potřebám je vyjádřen flexibilitou loga - existuje několik možných variant uspořádání čtyř barevných objektů v logotypu. Všechny tyto varianty jsou si rovny a vycházejí z pravidelné geometrické sítě.

Firma začínala s podobiznou anglického vědce, později využívala v logu jablko, následně zmíněného ptáčka vyzobávajícího ze stylizovaného květu. Nejčerstvější značku Newtonu tvoří několik geometrických tvarů. Nové logo je dílem pražského studia Dynamo Design, které v minulosti vytvořilo stávající logo vydavatelství Economia, vizuální styl pro Air Bank a teď dělá třeba na destinační kampani pro Prahu.

Obnovení značky souvisí s plánem rozšířit služby v oblasti získávání, archivace a analýzy obsáhlých dat (big data). Kromě klasického monitoringu a mediálních analýz to budou „doporučení a strategické poradenství a samotná realizace doporučení, služby pro podporu konkurenceschopnosti klientů“.

Firma to dnes ústy Mašínové na PR Summitu vyhlásila před 260 pracovníky oboru public relations.