Agentura Pleon Impact si dnes spolu s novináři připomene rok projektu Pleon Newsroom.

Nominujte nejbizarnější výjevy z volebních kampaní 2014

Než smažete fotografie unikátních vizuálů z předvolebních kampaní, pošlete je k uložení pro vědecké účely. Můžete vyhrát novou knihu.

Jeden z favoritů hlasování

Jeden z favoritů hlasování

Médiář, Institut politického marketingu a Český politický bizár vyhlašují anketu o nejšílenější počiny politických kampaní 2014. Nominujte největší vizuální bizarnost, kterou jste spatřili.

Do ankety jsou přijímány všechny materiály použité v letošních volbách do Evropského parlamentu, Senátu a obecních zastupitelstev. Pokud se nemůžete rozhodnout pro jednu šílenost, neostýchejte se dát víc podnětů.

Nominace můžete podávat do 22. října 2014. Poté vybereme nejlepší podněty a otevřeme hlasování. Vy rozhodnete o vítězi. Ti, kdo zašlou nakonec tři nejlepší výtvory, obdrží čerstvou publikaci o politickém marketingu a pozvání na slavnostní galavečer v závěru letošního roku.

Pro inspiraci přikládáme odkazy na dosavadní sbírky politických bizarností.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr