Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Nová Nature PR se zaměří na odpovědné projekty

Jan Charvát a Jan Studecký založili PR uskupení pro klienty se zájmem o životní prostředí.

Své služby začala poskytovat nová PR agentura. Uskupení zvané Nature PR se zaměřuje výhradně na společensky odpovědné projekty, tedy ty zohledňující téma takzvané společenské odpovědnosti firem (CSR). „Jsme spíš otevřeným sdružením profesionálů v oboru než agenturou,“ uvádí Nature PR. Nejde o firmu, ale o živnost fyzické osoby. „Fungujeme jako freelanceři, neplatíme drahé kanceláře a aparát, můžeme vám shodnou či vyšší kvalitu nabídnout za výrazně méně peněz. Poskytujeme slevy pro neziskové organizace,“ slibuje uskupení.

Jan Charvát

Jan Charvát

Zakladatelem Nature PR je Jan Charvát, který absolvoval praxi v PR automobilky Škoda, dělal v Mladé frontě Dnes, Lidových novinách či České pozici, později vedl propagaci v předvolebních kampaních dvou regionálních politických stran, například Straně zelených v Mladé Boleslavi. Zakládal startup Opravárna. Spoluzakladatelem je Jan Studecký, nynější tiskový mluvčí Ředitelství silnic a dálnic ČR, v minulosti pracoval jako redaktor pro Boleslavskou televizi a zpravodajský iDnes.cz. Kancelář má v Nature PR na starosti Lucie Charvátová, externí odborníkem na web a grafiku je Jakub Zima.

„Baví nás hledat cesty, jak bude vaše sdělení v médiích působit naprosto přirozeně, protože nejlepší PR je takové, které nezanechává stopy. Vadil nám způsob práce mnohých agentur, které v pondělí dělají kampaň průmyslovému podniku, ve středu ochraně přírody a v pátek jogurtům. Proto se zaměřujeme výhradně na zakázky, kterým dobře rozumíme a které mají pozitivní společenský dopad, ať už v oblasti životního prostředí a klimatu, úspor energie, boje proti korupci či v sociální sféře,“ prohlašují Charvát se Studeckým.

Nabízejí PR kampaně, správu profilů na sociálních sítích, kreativní a reklamní kampaně, politické či předvolební kampaně, tvorbu webů, grafiky, lobbing. Odmítají kampaně poškozující životní prostředí či zdraví, také kampaně na potravinové či lifestylové produkty, těm prý nerozumějí. K současným klientům Nature PR patří Sdružení energetických manažerů měst a obcí (Nature PR zajišťuje kompletní kreativu a reklamu) a iniciativa Rekonstrukce státu.