Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Nová soutěž Fénix ocení firemní publikace papírové, online i mobilní

Logo soutěže Fénix

PR agentura Freya CZ Kateřiny Borovanské, která donedávna ještě jako předsedkyně PR Klubu organizovala Zlatý středník, spouští letos první ročník soutěže Fénix content marketing, v níž zhodnotí firemní publikace vycházející na papíře, na internetu nebo ve formě mobilní aplikace, celkem v 15 kategoriích.

V soutěži zasedne celkem 25 porotců v 5 porotách, zaměří se na práce vzniklé od září 2012 do září 2013. Přihlášky se přijímají do 30. listopadu 2013, přes web nebo emailem, cena vstupu do soutěže činí 4.900 Kč.

Médiář.cz je mediálním partnerem akce, mezi další partnery patří společnosti Foxo, Kartoons.cz a sdružení Czech Top 100.

VYBRANÍ POROTCI SOUTĚŽE FÉNIX

  • Marek Zeman, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
  • Jitka Vysekalová, Česká marketingová společnost
  • Josef Šlerka, Ataxo
  • Tomáš Macků, Ipsos Tambor
  • Denisa Kasl Kollmanová, FSV UK
  • Jiří Janoušek, AKA
  • Benjamin Hasic, Foxo
  • Marek Prchal, idea maker
  • Ondřej Aust, Médiář.cz
  • Radek Polák, Strategie
  • Rostislav Starý, PR.Konektor
  • Václav Sochor, Marketing & Media