Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Nova testuje HbbTV, už do ní chystá reklamu

Hybridní propojení televize s internetem spustila Nova na všech kanálech kromě hlavního.

V noci z pondělí 31. října na úterý 1. listopadu spustila televize Nova v testovacího provozu aplikaci hybridní televize (HbbTV), jež propojuje klasickou obrazovku s internetem. Odkaz na aplikaci v podobě červeného tlačítka se v první fázi objeví na stanicích Fanda, Telka, Smíchov, Nova Sport 1, Nova Sport 2 a Nova International. Na hlavním kanálu zatím chybí. „Spustili jsme HbbTV v testovacím provozu a postupně ji zavádíme na všechny naše kanály,“ podotkl Petr Horák, zástupce ředitele sekce nových médií a diverzifikace skupiny Nova. Ve zkušebním provozu se k HbbTV Novy mohou dostat jen některé domácnosti.

Ukázka z aplikace Novy pro HbbTV

Ukázka z aplikace Novy pro HbbTV

 

Ukázka z aplikace Novy pro HbbTV

Ukázka z aplikace Novy pro HbbTV

Divákům má aplikace umožnit se jednoduchou cestou skrze televizní obrazovky dostat k dalšímu obsahu. V HbbTV na Nově bude v první fázi televizní program, zpravodajství Novy a ukázky z vybraných seriálů jako Ordinace v růžové zahradě. Distribuční novinka by měla taky vydělávat. „Reklamu v HbbTV plánujeme představit teď na podzim a vnímáme ji jako další krok k tomu, jak klientům ukázat možné komunikační synergie,“ uvedl Jan Vlček, jednatel a obchodní ředitel skupiny Nova.

Aplikaci hybridní televize připravila Nova ve spolupráci se společností Mautilus. V ní má menšinový podíl Seznam.cz, jeden z hlavních tuzemských konkurentů Novy na poli internetového videa. Ta pracuje i pro menší televize.