V Karlových Varech začíná 51. mezinárodní filmový festival. S Vodafonem přenášíme na Twitteru.

Nová značka Zmrzlinář otvírá první prodejnu

Rodinná firma zmrzlinářů Hrivňáků zahájila v Praze prodej pod vlastní značkou.

Nová prodejna se nachází ve Slezské ulici

Nová prodejna se nachází ve Slezské ulici

Tuchlovická rodinná zmrzlinářská firma 2AD otevřela ve čtvrtek 4. února ve Slezské ulici v Praze na Vinohradech svou první samostatnou obchodní pobočku pod novou značkou Zmrzlinář. Jejím odpovědným vedoucím a spolumajitelem je Michal Gerych. Název firmy 2AD je odvozen od jmen spolumajitelů firmy Darka HrivňákaAleny Hrivňákové a jejich dětí Darka Hrivňáka a Aleny Hrivňákové juniorů.

Zleva Darek Hrivňák junior, Alena Hrivňáková a Darek Hrivňák

Zleva Darek Hrivňák junior, Alena Hrivňáková a Darek Hrivňák

Uvedení nové značky dostala na starost agentura Weare Productions, mimo jiné díky zkušenosti s budováním gastronomického brandu, kterou získala na základě vlastního projektu Weare burgers. Agentura také pracuje na celkové vizuální identitě, PR, správě sociálních sítí a tvorbě webu. „Zmrzlinářovým cílem je seznámit veřejnost s chutí prvorepublikových receptur a zbavit ji předsudků o správné barvě této pochoutky v kornoutku,“ uvádí ředitel Weare Productions Michael Šroubek. Ve výrobě zmrzliny se podle něj střídají oba Hrivňákové, kteří vymýšlejí a doplňují nové receptury, jichž je v současnosti přes 100. Na pobočce by jich mělo být vždy 16.

Agentura se při tvorbě vizuálního stylu podle Šroubka opřela o jednoduché vizuály zmrzliny v kombinaci s pastelovými barvami a v kampani využila příběh zmrzlináře Darka Hrivňáka.

Kampaň využívá vizuály zmrzliny v kombinaci s pastelovými barvami

Kampaň využívá vizuály zmrzliny v kombinaci s pastelovými barvami

 

Kampaň využívá vizuály zmrzliny v kombinaci s pastelovými barvami

Kampaň využívá vizuály zmrzliny v kombinaci s pastelovými barvami

Kampaň opřela v první fázi zejména o sociální sítě. Na Instagramu i na Facebooku vznikly nové firemní stránky pod označením Zmrzlinář, přičemž konkrétně na Facebooku získaly během prvního dne tisícovku „lajků“. Během několika dnů by je měl následovat i web Zmrzlinar.cz. „Do budoucna plánujeme v těchto marketingových aktivitách pokračovat,“ uvedl Šroubek s tím, že prvořadé budou v komunikaci i nadále online kanály, a to zejména sociální sítě. „Cílem není nákup reklamního prostoru. Naopak plánujeme spolupráci s food blogery, kteří již teď jeví o značku zájem. Dnes se objevila například zmínka od Taste Of Prague nebo Scuk.cz,“ řekl Médiáři Mikuláš Pavlík z Weare Productions.

Darek Hrivňák a jeho rodina vyrábí zmrzlinu od roku 2008, firmu 2AD vlastní napůl s Alenou Hrivňákovou. Mimo rodné Tuchlovice ji dosud prodával zejména v kavárnách nebo v obchodech s bio potravinami. (V Praze lze 2AD zmrzlinu koupit například v kavárnách Můj šálek kávy, Nový Svět, Alza Café, Café Jen, Místo nebo Ema espresso bar. V podobném typu podniků se prodává také v řadě větších i menších českých měst a obcí, například v Berouně, v Olomouci, v Teplicích, v Žatci a jinde.) 

Design nové pobočky navrhli  vystudovaný sochař Martin Roubíček a Jakub Polívka. Možnost vyjádřit se k interiéru a poradit s některými detaily dostala podle Pavlíka i Weare Productions.

Vnitřní prostory nové prodejny

Vnitřní prostory nové prodejny

 

Vnitřní prostory nové prodejny

Vnitřní prostory nové prodejny

 

Vnitřní prostory nové prodejny

Vnitřní prostory nové prodejny

 

Vnitřní prostory nové prodejny

Vnitřní prostory nové prodejny

 

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr