Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Časopis Interview přinese i texty z Mladého světa

Nový měsíčník vydavatelství Empresa Media poprvé vyjde ve čtvrtek 5. března.

Obálka prvního čísla měsíčníku Interview

Obálka prvního čísla měsíčníku Interview

Vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa přichází na trh s novým periodickým titulem Interview. Měsíčník složený z rozhovorů poprvé vyjde ve čtvrtek 5. března, v rozsahu 100 stran, stát bude 35 Kč. Nese logo týdeníku Instinkt, který před časem tiskl podobné speciály s rozhovory, konkrétně k filmovému festivalu ve Varech. Podobně na podzim přišla Empresa s odnoží Sedmičky, čtrnáctideníkem Exkluziv. Empresa také produkuje týdeníky Týden, Sedmička, Instinkt a MarketingSalesMedia a měsíčníky Popcorn a Top dívky.

V novém časopise vydavatel pracuje i s obsahem časopisu Mladý svět, jehož značku Soukup před časem převzal společně s Týdnem a Instinktem od Sebastiana Pawlowskiho. Z Mladého světa teď Interview přebere některé původní rozhovory.

Obsah prvního čísla měsíčníku Interview

Obsah prvního čísla měsíčníku Interview