Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

reklama
 
 

Nový „český Sex ve městě“, seriál ČT EnTenTýky se propaguje blogem Jsemvtom.cz

 
 

Sociální sítí Twitter začala rezonovat zmínka o blogu čerstvé matky Ute Zikmundové nazvaný Jsemvtom.cz. Jde o netradiční propagaci patnáctidílného rodinného seriálu České televize s názvem EnTenTýky, který natáčí produkční firma Eallin TV moderátora Pavla Anděla a jenž by se měl dostat na veřejnoprávní obrazovku letos na podzim.

ČT dílo v březnu představila mezi stěžejními programovými projekty jako něco, co „bude v tom nejlepším vycházet ze série Sex ve městě se zásadním rozdílem, kdy hlavní hrdinky neřeší jen sex, ale i děti a rodinu“. Cyklus má ambici oslovit generaci dnešních třicátníků a čtyřicátníků.

Ute Zikmundová je jméno hlavní postavy seriálu, kterou hraje Jitka Schneiderová. Scénáristka Lucie Konečná – sama píše blog … zase ta Lucie!, kde nedávno zveřejnila fota ateliérového bytu Ute – postavu vytvořila jako novinářku-matku ve věku 37 let, která žije v domácnosti s otcem svého bývalého přítele Viktora, s nímž má čtyřletého syna Dana. Na zkušenosti s touto životní situací se také zmíněný blog zaměřuje.

Doménu jsemvtom.cz patří firmě Communic Research, kterou spoluvlastní Jiří Milfait, Rostislav Kocman a Libuše Maturová. Propagaci seriálu v prostředí sociálních sítí může zkomplikovat podobně nazvaná aktuální kampaň Jsem v tom s Lékaři bez hranic.

Nevěrného přítele Viktora Brouka hraje Filip Blažek, jeho otce Viléma Brouka Oldřich Vízner. Schneiderová i Blažek vystupovali v podobně zaměřeném seriálu komerční televize Prima Přešlapy, stejně jako třeba Zuzana Kajnarová, která v cyklu EnTenTýky hraje taky.

Z prezentace ČT k seriálu EnTenTýky

Z prezentace ČT k seriálu EnTenTýky

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně