Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Nový kreativní ateliér Frank hlásí klienty

Ateliér bývalých lidí z Klanu zavede digitální obsah do slovenských škol a českých školek.

Zleva David Hanousek, Gabriela Dřevikovská a Zdeněk Zeman

Zleva David Hanousek, Gabriela Dřevikovská a Zdeněk Zeman

Dvě vyhraná výběrová řízení oznámil pražský kreativní ateliér Frank. Jedním z nich je tendr slovenské firmy Agemsoft/Edulogy na dlouhodobý projekt zavedení digitálního výukového obsahu do slovenských základních škol. Na základě této aktivity začíná ateliér pracovat i pro českou pobočku Edulogy, pro niž připravuje podobný projekt, týkající se ale tentokrát mateřských škol. Druhým vyhraným výběrovým řízením je tendr na novou vizuální identitu a marketingovou podporu pánského zakázkového krejčovství Delor.

Ateliér založili loni v září bývalí zaměstnanci BTL agentury Klan, konkrétně kreativní ředitel David Hanousek, art director Zdeněk Zeman a projektová manažerka Gabriela Dřevikovská. Při větších projektech spolupracuje ateliér podle Hanouska s externisty. Subjekt zatím funguje jako volné sdružení bez právní subjektivity. Mezi jím realizované projekty patří například vytvoření názvu a korporátní identity subbrandu Alove klenotnictví Alo Diamonds nebo tvorba nových korporátních identit pro developerskou firmu Horizon Holding, výrobce a prodejce burgerů Faust Burger Pub a nově pro londýnskou soutěž IVIA – International Visual Identity Awards.