Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Nový Tiguan tu uvedou Kaspen a Doblogoo

Květnové premiéře nového Volkswagenu zajistí Kaspen nadlinku, Doblogoo online a akce.

Volkswagen Tiguan v kampani Kaspenu

Volkswagen Tiguan v kampani Kaspenu

Agentura Kaspen/Jung von Matt zvítězila ve dvoukolovém výběrovém řízení Porsche Česká republika, importéra značky Volkswagen pro český trh, na kreativní komunikační kampaně k uvedení nové generace modelu SUV Tiguan. Ten přijde na český trh v květnu. Lokální kampaň ponese název New in Town.

Na kampani Kaspen spolupracuje s čerstvou agenturou Doblogoo Pavla Tesaře a Anny Dovillaire, která nedávno vznikla odštěpením se od agentury Pleon Impact. Doblogoo se má postarat o komunikaci na sociálních sítích (ta bude stát na ambasadorech, tedy vlivných postavách z různých oblastí) a také o eventy.