Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Novým mluvčím Mountfieldu se stal Goldmann

Nový PR manažer řetězce se zahradní technikou přichází z Taktiq Communications.

Karel Goldmann. Foto: Jan Rihák, Eternia

Karel Goldmann. Foto: Jan Rihák, Eternia

Na pozici tiskového mluvčího a PR manažera Mountfieldu nastoupil Karel Goldmann. Zvítězil ve výběrovém řízení, které tento řetězec se zahradní technikou, nábytkem a bazény vypsal po odchodu Lenky Uzun. Goldmann bude zodpovídat za veškerou mediální a interní komunikaci.  

Karel Goldmann dřív pracoval mimo jiné jako redaktor domácího a později ekonomického zpravodajství, poté se začal věnovat PR a naposledy působil v komunikační agentuře Taktiq Communications, kde se pod vedením Michala Uryče staral zejména o komunikaci České asociace farmaceutických firem, či klientů z oblasti ICT. Působil také jako PR manažer různých neziskových sdružení a iniciativ, například Auto*Mat nebo Čechy v ČR nechceme.