Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Novým ředitelem Pleonu se stal Řepa

Dosavadní ředitelka Zdeňka Svoboda Kuhnová se posouvá na pozici managing partner.

Filip Řepa

Filip Řepa

Novým výkonným ředitelem agentury Pleon Impact se stal její dosavadní senior communication consultant Filip Řepa. Stávající ředitelka Zdeňka Svoboda Kuhnová se v rámci Pleonu posouvá na pozici managing partner a bude se věnovat spolupráci na novém byznysu, strategiím u vybraných klientů a projektům v rámci skupiny Kotelna 55, jíž je Pleon Impact součástí.

Mezi první úkoly nového ředitele patří práce pro klienta Mercedes-Benz, k němuž se Pleon vrací díky vyhranému výběrovému řízení po tříleté pauze. Pro Mercedes-Benz buduje agentura nový tým, Pleon bude mít na starost poradenství v oblasti PR a digitální komunikaci.

Řepa působí v oblasti marketingové komunikace přes dvacet let. Pracoval jako novinář a scenárista televizních pořadů, byl PR konzultant v Hill & Knowlton, vedl vlastní agenturu a televizní produkci Presenta Pictures a působil jako šéfproducent vlastní tvorby a později ředitel výroby televize Prima. V posledních letech působil jako mediální a marketingový konzultant a specializoval se na marketingové audity a systémy CRM.