Nový interaktivní pořad Forum chystá online televize DV TV. Provázet jím bude Filip Horký, vidět je v dramatické upoutávce. Jeho hostů se budou moci ptát i diváci. Poprvé v úterý 28. února ve 20.00.

Nydrle pro Chodov chystá Unexpected Magazine

Pražské obchodní Centrum Chodov začíná vydávat vlastní lifestylový čtvrtletník. Je zdarma.

Pražské obchodní Centrum Chodov z portfolia Unibail-Rodamco začíná vydávat vlastní lifestylový čtvrtletník Unexpected Magazine. Přinášet má původní texty z oblasti módy, jídla, umění nebo cestování. Připravuje ho redakční tým pod vedením bývalé redaktorky Hospodářských novin Anety Štefánkové (psala i pro přílohu Ego!, v novinách vedla rubriku byznys lunchů, z ní nejvíc rezonovalo obědové interview s chotí majitele Hospodářek), mimo jiné s food bloggerkou Kateřinou Obrazovou. Nový titul má 64 stran a startuje v nákladu 20.000 výtisků.

Titulní strana prvního čísla Unexpected Magazine

Titulní strana prvního čísla Unexpected Magazine

Pod heslem Unexpected Shopping nový časopis bude psát o novinkách i mimo obchodní centrum. Primárně jde ovšem o propagaci toho, co a kde lze na Chodově koupit. Unibail-Rodamco představuje magazín jako novou komunikační platformu pro obchodní nájemníky centra, jež se místo „základní prezentace značek a nových kolekcí zaměřuje na vlastní lookbooky nebo tematické tipy na nákupy kombinující produkty různých značek a prodejců“.

Magazín bude cílit neadresnou distribucí na oblast pražského Chodova a přilehlých oblastí a bude k dispozici i ve vybraných zařízeních ze segmentů horeca a beauty v jeho okolí. V samotném Centru Chodov bude pro členy věrnostního programu centra časopis zdarma k vyzvednutí na infostánku.

„Nechceme vytvářet komerční leták, ale plnohodnotný lifestylový magazín, který si čtenáři a čtenářky rádi přečtou třeba u kávy. Tvoříme původní obsah, který je zčásti citlivě propojen s tématy týkajícími se obchodů z nákupního centra,“ prohlašuje šéfredaktorka Štefánková. Vizuálně nehodlá nový magazín čtenáře přehltit, design chce mít minimalistický.

Ukázka designu Unexpected Magazine

Ukázka designu Unexpected Magazine

Unexpected Magazine je přitom prvním takovým časopisem napříč všemi dvanácti evropskými trhy, kde developerská Unibail-Rodamco působí. Koncept magazínu vychází z nové obsahové strategie, kterou od letoška pro Centrum Chodov připravuje agentura Nydrle, respektive agentury ze skupiny Kindred (nákup a plánování online médií má konkrétně na starost výkonnostní mediální agentura Red Media a produkci magazínu pak Cartel).

Firemní magazín je přitom třetí komunikační platformou Centra Chodov spuštěnou letos na podzim, po zářijovém spuštění sesterského blogu v říjnu přišla nová verze mobilní aplikace. Další novinky mají přijít v příštím roce 2017, kdy se má na Chodově završit probíhající dostavba nákupního centra.

Novinky přicházejí po létě, kdy se jeho marketingovou manažerkou Centra Chodov stala Petra Valentová, která přišla z pozice šéfky marketingu dopravce Leo Express. „Využíváme příležitostí, které vidíme v nových dobře cílených, lifestylově laděných a obsahově vydatných formátech, které nám umožňují efektivně a čtivě komunikovat rozmanitou nabídku obchodů, služeb a volnočasových aktivit,“ přibližuje Valentová svůj přístup. „Magazín doplňuje komunikaci v sociálních médiích a tematické promotion aktivity na půdě nákupního centra, z nichž také čerpá část obsahu,“ přibližuje Kristina Poláková z vedení Nydrle.