Druhou řadu komediálního seriálu Autobazar Monte Karlo s Petrem Čtvrtníčkem, Jaroslavem Pleslem a Lucií Polišenskou nasadí letos v říjnu internetová televize Stream.cz. Druhá řada bude mít 11 dílů. Vznikla opět v produkci Negativ kolem Milana Kuchynky. Nově režíruje Andy Fehu. Scenář zase napsali Robert Geisler a Tomáš Hodan. Hrají též Eva Nosálková-Leinweberová, Lubor Šplíchal, Leoš Noha, Martin Myšička, Pavel Šimčík nebo Ondřej Bauer.

O webu Médiář.cz

Denně aktualizovaný web zaměřený na média, reklamu a marketing nabízí zpravodajství, databázi tuzemských reklamních kampaní, data o mediálním trhu, nabídky práce z oboru. Provozuje jej společnost News Media.

Inzerci na Médiáři prodává Impression Media, pracovní inzerci zprostředkovává portál Jobs.cz společnosti LMC.

Publikujeme

Od roku 2010 přinášíme profesionální zpravodajství o českých médiích a marketingu. Za dobu existence produkce zahrnula původní zprávy, online přenosy (volba ředitele ČT, reklamní soutěž Louskáček), fotoreportáže, tematické přílohy. Původním obsahovým formátem je Reklamní katovna, hodnocení tuzemských kampaní samotnými kreativci, a zvukový podcast Médiáře. Několik tisíc lidí denně odebírá jitřní newsletter Médiáře.

Provozujeme

Pokřtěna v roce 2012 profesorem Milanem Knížákem, internetová Národní galerie reklamy průběžně schraňuje české reklamní kampaně.

Pořádáme

AppParade

Tradice od roku 2010. Populární soutěžní přehlídka domácí tvorby v oblasti mobilních aplikací probíhá 4x za rok. Princip setkání v pražském Biu Oko je prostý: každý z vývojářů má nejvýš 3 minuty na to, aby svou novinku představil a zaujal diváky. Ti pak prostřednictvím SMS rychle rozhodnou o pořadí. Spolu s partnery akce vždy obdarujeme vítěze i hlasující.

Mikrokonference

Přesně tematicky zacílená odborná setkání nad konkrétními tématy z médií a marketingu. Mnohé z pohledů i témat přinášíme jako první. Od roku 2011 jsme se scházeli nad tématy: české slevové servery, smartbanking (mobilní aplikace bank), nové formy prodeje internetové reklamy, QR kódy, placený obsah na českém internetu, marketing v síti Instagram, digitální strategie vydavatelů tisku, videoreklama.

Podporujeme

Do roku 2015 vstoupil Médiář jako strategický mediální partner akcí pořádaných společnosti Blue Events (Retail Summit, PR Summit, Marketing Management, Brand Management, Mobile Marketing a další). Dalším rokem pokračujeme v podpoře reklamního klání Young Lions, mezinárodního festivalu PIAF a živých debat Schodiště Konektoru.

Redakce

Šéfredaktorem Médiáře je Ondřej Aust, novinář dlouhodobě se specializující na oblast médií, který v letech 2005 až 2009 vedl v Lidových novinách pravidelnou týdenní mediální rubriku. Restart Médiáře s Austem připravily Božena Řežábová a Jana Vyhlídalová. V říjnu 2014 ohlásil Médiář, že získal strategického partnera a investora, firmu Global Marketing, rodinný podnik Ivany a Michala Bařinových.

Specializovaný zpravodajský web pokračuje na doméně www.mediar.cz, kterou od roku 2002 vlastnil novinář Miloš Čermák; naposledy na ní do jara 2010 dával prostor příspěvkům svých studentů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Doménu Aust na sklonku roku 2010 od Čermáka koupil.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr