Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

O nové logo Výstaviště Praha stojí patnáct subjektů

Ve výběrové komisi zasedl i Marek Hlavica, o vítězi se má rozhodnout do 21. října.

Stávající logo holešovického výstaviště

Stávající logo holešovického výstaviště

Celkem patnáct subjektů se přihlásilo do soutěže o vytvoření nového loga Výstaviště Praha. Médiáři to sdělila Jana Liberdová, projektová manažerka společnosti Rozvojové projekty Praha, která je nájemcem a správcem areálu výstaviště. 

„Hlavním cílem společnosti je obnova Výstaviště Praha. Tento rozvoj v sobě zahrnuje nejen revitalizaci objektů, ale také rozšíření povědomí o tomto místě… Záměrem společnosti Rozvojové projekty Praha je vytvořit z areálu Výstaviště Praha multifunkční prostor v centru Prahy a dát mu novou vizuální identitu, a to i formou nového loga,“ uvádí firma v oficiálních informacích k soutěži.

Návrhy posoudí devítičlenná komise, ve které zasedli Martin Kala, Karel Klíma a Pavel Klaška z představenstva Rozvojových projektů, předseda Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica, pražská primátorka Adriana Krnáčová, pražští radní Karel Grabein Procházka a Jan Wolf, Wolfova poradkyně Veronika Kimmer a architektka Monika Habrová z Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy. Komise by měla do 30. září vybrat pět finálních návrhů pro druhé kolo, vítěz by měl být vyhlášen do 21 října. Nové logo by se mělo začít používat od 1. ledna 2017.