Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Logo Výstaviště Praha chce dodat patnáct subjektů

Ve výběrové komisi zasedl i šéf AKA Marek Hlavica, o vítězi se má rozhodnout do 21. října.

Stávající logo holešovického výstaviště

Stávající logo holešovického výstaviště

Celkem patnáct subjektů se přihlásilo do soutěže o vytvoření nového loga Výstaviště Praha. Médiáři to sdělila Jana Liberdová, projektová manažerka společnosti Rozvojové projekty Praha, která je nájemcem a správcem areálu výstaviště. „Hlavním cílem společnosti je obnova Výstaviště Praha. Tento rozvoj v sobě zahrnuje nejen revitalizaci objektů, ale také rozšíření povědomí o tomto místě. Záměrem společnosti Rozvojové projekty Praha je vytvořit z areálu Výstaviště Praha multifunkční prostor v centru Prahy a dát mu novou vizuální identitu, a to i formou nového loga,“ uvádí firma v oficiálních informacích k soutěži.

Návrhy posoudí devítičlenná komise, ve které zasedli Martin Kala, Karel Klíma a Pavel Klaška z představenstva Rozvojových projektů, předseda Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica, pražská primátorka Adriana Krnáčová, pražští radní Karel Grabein Procházka a Jan Wolf, Wolfova poradkyně Veronika Kimmer a architektka Monika Habrová z Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy.

Komise by měla do 30. září vybrat pět finálních návrhů pro druhé kolo, vítěz by měl být vyhlášen do 21. října. Nové logo by se mělo začít používat od 1. ledna 2017.