Televize Prima v pondělí 23. ledna ve 13.10 spustila svůj placený kanál Prima Plus, určený pro území Slovenska. Vysílá u deseti operátorů, včetně terestrických sítí, celkem až pro 1,5 milionu domácností. První rok chce dávat jen produkci Primy (od 29. ledna novinku Temný kraj), uspěje-li, pak i akvizici.

O obchody AdActive se starají Mácha a Čudaiová

Petr Mácha zajišťuje přímý prodej reklamy, Lenka Čudaiová péči o klienty mediálek.

Petr Mácha

Petr Mácha

Šéfem přímého prodeje mediálního zastupitelství AdActive se stal Petr Mácha, který přišel z Mladé fronty. Další novou členkou obchodního oddělení AdActive je Lenka Čudaiová na pozici senior key account manažerky, kde nahradila Jitku Mendlovou.

Mácha působil ve vydavatelském domě Mladá fronta jako senior sales manažer online titulů. Nyní bude mít na starosti veškeré aktivity prodeje internetové reklamy ve vztahu k přímým klientům a rozšíření týmu obchodníků. V Mladé frontě dělal přes pět let, přišel sem po dvou letech v obchodu vydavatelství a nakladatelství CPress.

Čudaiová bude mít v péči  klienty z mediálních agentur. Přišla z agentury Adexpres.com, kde více než jeden rok zastávala pozici mediální plannerky.

AdActive dlouhodobě zastupuje více než 80 webů a webových projektů pro prodej online reklamy. Od prosince 2013 výhradně zastupuje Deník.cz a další média Vltava-Labe-Press, nyní ve vlastnictví investiční skupiny Penta.