Bakalova Economia zlikvidovala dosavadní šéfredaktorskou „vířivku“ a teď má tři: „Uprostřed dění budou mít nově místo také šéfeditoři webů, video, digitální obraz, sociální média i výroba deníku.“

O PR skupiny Fischer se bude starat Gong

Agentura ze skupiny Dentsu zajistí dlouhodobé PR značek cestovní skupiny Fischer.

Cestovní skupina Fischer, která zastřešuje cestovní kanceláře Fischer, Nev-Dama, eTravel a  Privileq, zvolila pro své PR kampaně agenturu Gong. Ta začala pro Fischera pracovat loni v říjnu, kdy realizovala komunikaci na podporu zimních zájezdů Nev-Dama a letních zájezdů cestovní kanceláře Fischer. Nyní se skupina domluvila s agenturou na kontinuální časově neomezené spolupráci, jejíž součástí budou i speciální projekty s využíváním názorových vůdců z řad známých osobností a odborníků (loni už tak realizovala speciální projekt s Leošem Marešem a garancí sněhu – šlo o to, že v rámci propagace soutěže o zimní zájezd s garancí sněhu vyrazil Mareš na italské sjezdovky už v polovině října, přičemž videa a fotografie z cesty sdílel na svých sociálních profilech).

Leoš Mareš ve službách značky New-Dama z portfolia skupiny Fischer

Leoš Mareš ve službách značky Nev-Dama z portfolia skupiny Fischer

„S cestovní skupinou Fischer ročně cestuje téměř 300.000 klientů. Věříme, že naší komunikací toto číslo ještě poroste,“ uvádí výkonný ředitel agentury Gong Tomáš Vozáb

Agentura Gong je součástí skupiny Dentsu Aegis Network, kam v současné době patří i agentury Adexpres, Bistro, Bistro Social, Spectra a další. Nadnárodní síť mediálních agentur má centrálu v Londýně a operuje až ve 145 zemích světa.