Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

O sociální sítě Mattoni se postará TL5

Agentura zajistí pro Mattoni a Dobrou vodu obsah na Facebooku, Instagramu a Snapchatu.

Na Instagramu se bude Mattoni věnovat jídlu

Na Instagramu se bude Mattoni věnovat gastru

Karlovarské minerální vody (KMV) nově svěřily správu některých svých sociálních sítí agentuře TL5 Digital Jana Kotka. Pražská agentura zajistí obsah a komunikaci pro Mattoni a Dobrou vodu. Zpráva o úspěchu TL5 přišla krátce poté, co si KMV pro nákup a plánování online médií vybraly agenturu Red Media. 

TL5 Digital dostala  na starost tvorbu obsah pro Facebook a Instagram Mattoni. „Chceme výrazněji odlišit komunikaci na jednotlivých sociálních sítích. Budeme každý kanál značky plnit obsahem, který na ni přirozeně patří a každý kanál v rámci sociálních sítí bude ukazovat jiné situace a jiný produkt,“ říká Tomáš Votruba, manažer pro sociální média a digitální strategie TL5. „Na Facebooku chceme komunikovat Mattoni jako součást aktivního životního stylu, Instagram patří prémiovému obsahu z oblasti gastro, který připravujeme s food fotografy.“ 

Spolupráce se však podle Votruby neomezí pouze na tyto dvě sociální sítě. „Plánujeme pro Mattoni aktivity na Snapchatu,“ říká Votruba. Značka je spojená s řadou událostí, pro jejichž komunikaci je Snapchat vhodnou platformou. Mattoni účet na Snapchatu je MattoniCZ.

Vedle Mattoni získala TL5 Digital do správy i sociální sítě značky Dobrá Voda. „Facebookové stránky Dobré vody začínáme budovat od samotného začátku a já věřím, že nám to společně půjde,“ tvrdí Jitka Altmanová, brand manažerka z Karlovarských minerálních vod.

TL5 Digital je digitální kreativní agentura, která se dosud specializovala na obsah pro sociální sítě a letos chce dělat i víc kreativních digitálních kampaní. Pracuje například pro Milku, Jägermeister, Hamé, Jacobs, Geis nebo Vodafone.