Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

O2 rozšiřuje nabídku hudby ke stažení, bez digitální ochrany práv

„Spoluprací s hlavními vydavatelstvími Universal Music, Sony, EMI a Supraphon přinášíme pestrou hudební nabídku, která bude každý týden rozšířena o 10 tisíc nových písní. S dalším vydavatelstvím, Warner Music, o spolupráci jednáme,” uvedla firma.

Telefónica O2 nabízí na portálu O2 Active a její mobilní verzi ke stažení už 230 tisíc písní. Za duální stažení – zároveň do mobilního telefonu i do počítače – jedné písně vybírá 35 korun. Skladby ve formátech MP3 a AAC lze stahovat bez omezení technologií Digital Rights Management.

„Spoluprací s hlavními vydavatelstvími Universal Music, Sony, EMI a Supraphon přinášíme pestrou hudební nabídku, která bude každý týden rozšířena o 10 tisíc nových písní. S dalším vydavatelstvím, Warner Music, o spolupráci jednáme,” uvedl Daniel Vondráček, marketingový manažer pro mobilní data a obsah české Telefóniky.