Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

O2 Sport se mění na O2 TV Sport a přidává kanály

Do nabídky O2 TV Sport přibudou postupně O2 TV Fotbal, O2 TV Tenis a O2 TV Hokej.

Sportovní kanál digitální televize O2 TV změní svůj název z dosavadního O2 Sport na O2 TV Sport. Důvodem je několik nových akvizic, a s tím spojený vznik nových kanálů. Uvedli to zástupci O2 na dnešní tiskové konferenci. Současně představili loga nových stanic, které se zaměří výhradně na fotbal, tenis a hokej. Jako první odstartuje O2 TV Fotbal, který zahájí provoz 8. srpna.

Na začátek roku 2017 se plánuje spuštění O2 TV Tenis a na podzim příštího roku (pravděpodobně v září) bude následovat O2 TV Hokej. Nové kanály by měly přinést podle zástupců O2 o 6.000 vysílacích hodin více. „Změna souvisí s celkovým posílením značky a především s množstvím nového obsahu. Na stanici O2 TV Sport najdou diváci vždy výběr ze všech sportů. Další specializované kanály se pak budou zaměří na opravdové fajnšmekry,“ uvedl  ředitel O2 TV David Duroň.

Novou grafickou podobu vyrobila společnost Department. Logo stanice O2 TV Fotbal bude doprovázet barva zelená, O2 TV Tenis oranžová a O2 TV hokej modrá.

Ukázky vizuálního stylu jednotlivých stanic

Ukázky vizuálního stylu jednotlivých stanic

 

Ukázky vizuálního stylu jednotlivých stanic

Ukázky vizuálního stylu jednotlivých stanic

 

Ukázky vizuálního stylu jednotlivých stanic

Ukázky vizuálního stylu jednotlivých stanic

„Velké investice a vznik několika nových kanálů nás přivedly k tomu, že se musíme podívat celkově na naši rodinu kanálů a na budoucí práci s nimi. Proto se O2 Sport mění na O2 TV Sport a celková grafická výbava bude reflektovat novou strukturu našeho sportovního obsahu,“ uvedl k rebrandingu výkonný ředitel O2 TV Sport Marek Kindernay.

Se změnami souvisí také úpravy stávajícího studia v pražské O2 Aréně, které bude rozšířeno o dalších 100 metrů čtverečních. Do konce roku 2016 by měla být vybudována například další maskérna, nová zasedací místnost či další prostory pro komentátory sportovních přenosů. Další akvizice chce O2 TV oznámit během tří týdnů. Koncem srpna by měla být v O2 TV Sport prezentována nová show, která má být autorským projektem televize. Další show má přijít na podzim. „Na podzim budeme zkoušet několik zcela nových, originálních formátů,“ slibuje Duroň. V těchto pořadech by se měly představit osobnosti, které podle zástupců O2 nejsou ještě na televizní obrazovce zprofanované. 

Podle Duroně si jedna pětina českých domácností pořizuje víc než jeden set top box, takže disponuje více televizemi. Třicet procent prime-time pořadů je podle něj sledováno zpětně. Další potenciální zdroj GRP pak podle něj představuje sledování televize pomocí mobilních zařízení, která zatím není měřena.  

Ukázky vizuálního stylu jednotlivých stanic

Ukázky vizuálního stylu jednotlivých stanic

 

Ukázky vizuálního stylu jednotlivých stanic

Ukázky vizuálního stylu jednotlivých stanic