Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

O2 TV pustí sport i v restauracích Prazdroje

Pivovary Staropramen přišly o exkluzivitu na Sportovní kino, O2 TV nabídne od října tutéž službu i v restauracích, kde se točí značky z portfolia Plzeňského Prazdroje.

Gambrinus v Plzni chystá na konec června pivní festival

O2 TV Sport se objeví v restauracích, které čepují piva značek Plzeňského Prazdroje

Plzeňský Prazdroj nabídne od 1. října v restauracích, které čepují piva jeho značek (Pilsner Urquell, Gambrinus, Kozel a Radegast), přímé přenosy sportovních utkání. Ty bude v těchto restauracích vysílat televize O2 TV telekomunikačního operátora O2. 

Tutéž službu nabízí ve spolupráci s operátorem O2 od loňského srpna i jeden z hlavních konkurentů Plzeňského Prazdroje, Pivovary Staropramen, a to prostřednictvím projektu Sportovní kino. Podle mluvčí O2 Kateřiny Mikšovské přitom poběží Sportovní kino v restauracích Staropramenu i dál.

„Po projektu Sportovní kino, do kterého se zapojilo na 900 hospod, barů a restaurací, pokračujeme s další expanzí. Chtěli jsme zrychlit náš růst, a proto jsme se rozhodli hledat dalšího silného hráče, který nám pomůže přinést O2 TV do nových lokalit a k novým divákům. Dosavadní spolupráci s restauracemi hodnotíme jako úspěšnou a předpokládáme pozitivní vývoj i v případě nového partnera,“ vysvětlila Mikšovská Médiáři důvody, které vedly O2 k uzavření další smlouvy.

Restaurace Plzeňského Prazdroje, nabízející službu sportovních přenosů, budou u vchodu označeny nálepkou O2 TV Sport živě zde a podle zástupců pivovaru je půjde najít pomocí O2 Publokátoru a později také pomocí aplikace. Pokud se potenciální zákazníci budou pohybovat v blízkosti konkrétní provozovny, upozorní je podobně jako v případě konkurenčního Sportovního kina také SMS.

Balíček O2 TV pro restaurace a bary s pivy od Plzeňského Prazdroje bude obsahovat 61 televizních kanálů (z toho 20 i v HD rozlišení). Součástí nabídky je i internet a možnost druhé přípojky O2 TV Sport. Provozovny, které nemají k dispozici fixní konektivitu od O2, pak mohou využít službu O2 TV Air, fungující přes internetové připojení od libovolného poskytovatele.

„Během sportovních utkání stoupá průměrná návštěvnost lokálu s O2 TV na 50 štamgastů. Spolu s výtočí piva tak rostou i tržby – v průměru o 10 až 15 procent,“ tvrdí ředitel O2 TV David Duroň.