Plzeňský Prazdroj nabídne od 1. října v restauracích, které čepují piva jeho značek (Pilsner Urquell, Gambrinus, Kozel a Radegast), přímé přenosy sportovních utkání. Ty bude v těchto restauracích vysílat televize O2 TV telekomunikačního operátora O2.
Tutéž službu nabízí ve spolupráci s operátorem O2 od loňského srpna i jeden z hlavních konkurentů Plzeňského Prazdroje, Pivovary Staropramen, a to prostřednictvím projektu Sportovní kino. Podle mluvčí O2 Kateřiny Mikšovské přitom poběží Sportovní kino v restauracích Staropramenu i dál.
Staropramen s O2 nabízí do hospod „sportovní kino“
„Po projektu Sportovní kino, do kterého se zapojilo na 900 hospod, barů a restaurací, pokračujeme s další expanzí. Chtěli jsme zrychlit náš růst, a proto jsme se rozhodli hledat dalšího silného hráče, který nám pomůže přinést O2 TV do nových lokalit a k novým divákům. Dosavadní spolupráci s restauracemi hodnotíme jako úspěšnou a předpokládáme pozitivní vývoj i v případě nového partnera,“ vysvětlila Mikšovská Médiáři důvody, které vedly O2 k uzavření další smlouvy.
O2 Sport ulovil další diváky v hospodách
Restaurace Plzeňského Prazdroje, nabízející službu sportovních přenosů, budou u vchodu označeny nálepkou O2 TV Sport živě zde a podle zástupců pivovaru je půjde najít pomocí O2 Publokátoru a později také pomocí aplikace. Pokud se potenciální zákazníci budou pohybovat v blízkosti konkrétní provozovny, upozorní je podobně jako v případě konkurenčního Sportovního kina také SMS.
Balíček O2 TV pro restaurace a bary s pivy od Plzeňského Prazdroje bude obsahovat 61 televizních kanálů (z toho 20 i v HD rozlišení). Součástí nabídky je i internet a možnost druhé přípojky O2 TV Sport. Provozovny, které nemají k dispozici fixní konektivitu od O2, pak mohou využít službu O2 TV Air, fungující přes internetové připojení od libovolného poskytovatele.
„Během sportovních utkání stoupá průměrná návštěvnost lokálu s O2 TV na 50 štamgastů. Spolu s výtočí piva tak rostou i tržby – v průměru o 10 až 15 procent,“ tvrdí ředitel O2 TV David Duroň.