Televize Prima se nedohodla s firmou M Marketing Marcely Krplové, pořadatelem České Miss, na další spolupráci. Další ročník soutěže krásy nepodpoří ani neodvysílá. Prima byla šest let generální mediální partner. „Soutěž to nijak neohrozí,“ prohlásila Lucie Volná, výkonná ředitelka akce. 

Obchod a marketing Dobrého webu řídí Mládek

Michal Mládek přichází do agentury se zkušenostmi ze Zomata a ReachLocal.

Michal Mládek

Michal Mládek

Na pozici obchodního a marketingového ředitele agentury Dobrý web nastoupil od ledna Michal Mládek. Ten dřív řídil obchod průvodce podniky Zomato v Česku a na Slovensku a předtím dělal country manažera digitální marketingové agentury ReachLocal, už zaniklé. V Dobrém webu se má starat o všechny značky agentury včetně ExperienceU, WebTop100 a DigiAka.

Od ledna se v Dobrém webu posunul na pozici šéfa týmu digitálního marketingu Lukáš Rýdl, dosavadní stratég digitálních kampaní. Pozice Mládka i Rýdla jsou nově zřízené. Ředitelem agentury je dál Luboš Plotěný, ředitelem digitální strategie Jiří Suchý.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr