V Karlových Varech začíná 51. mezinárodní filmový festival. S Vodafonem přenášíme na Twitteru.

Obchod a marketing Dobrého webu řídí Mládek

Michal Mládek přichází do agentury se zkušenostmi ze Zomata a ReachLocal.

Michal Mládek

Michal Mládek

Na pozici obchodního a marketingového ředitele agentury Dobrý web nastoupil od ledna Michal Mládek. Ten dřív řídil obchod průvodce podniky Zomato v Česku a na Slovensku a předtím dělal country manažera digitální marketingové agentury ReachLocal, už zaniklé. V Dobrém webu se má starat o všechny značky agentury včetně ExperienceU, WebTop100 a DigiAka.

Od ledna se v Dobrém webu posunul na pozici šéfa týmu digitálního marketingu Lukáš Rýdl, dosavadní stratég digitálních kampaní. Pozice Mládka i Rýdla jsou nově zřízené. Ředitelem agentury je dál Luboš Plotěný, ředitelem digitální strategie Jiří Suchý.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr