Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Obchod a marketing Dobrého webu řídí Mládek

Michal Mládek přichází do agentury se zkušenostmi ze Zomata a ReachLocal.

Michal Mládek

Michal Mládek

Na pozici obchodního a marketingového ředitele agentury Dobrý web nastoupil od ledna Michal Mládek. Ten dřív řídil obchod průvodce podniky Zomato v Česku a na Slovensku a předtím dělal country manažera digitální marketingové agentury ReachLocal, už zaniklé. V Dobrém webu se má starat o všechny značky agentury včetně ExperienceU, WebTop100 a DigiAka.

Od ledna se v Dobrém webu posunul na pozici šéfa týmu digitálního marketingu Lukáš Rýdl, dosavadní stratég digitálních kampaní. Pozice Mládka i Rýdla jsou nově zřízené. Ředitelem agentury je dál Luboš Plotěný, ředitelem digitální strategie Jiří Suchý.