Na pozici obchodního a marketingového ředitele agentury Dobrý web nastoupil od ledna Michal Mládek. Ten dřív řídil obchod průvodce podniky Zomato v Česku a na Slovensku a předtím dělal country manažera digitální marketingové agentury ReachLocal, už zaniklé. V Dobrém webu se má starat o všechny značky agentury včetně ExperienceU, WebTop100 a DigiAka.
Od ledna se v Dobrém webu posunul na pozici šéfa týmu digitálního marketingu Lukáš Rýdl, dosavadní stratég digitálních kampaní. Pozice Mládka i Rýdla jsou nově zřízené. Ředitelem agentury je dál Luboš Plotěný, ředitelem digitální strategie Jiří Suchý.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli