Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Obchod MMS řídí Friml

Karel Friml (vlevo) a Karel Vágner

Karel Friml (vlevo) a Karel Vágner

Prodejce rozhlasové reklamy Media Marketing Services (MMS) mediální skupiny Media Bohemia mění vedení svého obchodního oddělení. Obchodním ředitelem se stává Karel Friml, který ve firmě dělá od roku 2008, poslední dva roky jako ředitel národního prodeje.

Střídá Karla Vágnera. Ten se má „na akviziční projekty, nové příležitosti pro skupinu a rozvoj vlastních podnikatelských aktivit“. Vágner dělá v Media Bohemia sedm let, předtím v Mladé frontě pomáhal na trh uvádět deník E15, v minulosti také řídil tituly Ringieru a Vltava-Labe-Press či spoluzakládal mediální agenturu Starcom MediaVest Group.