Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Obchodníky Mediaresearch povede Hynčica, Miklánek odchází šéfovat Slovenské televizi

Mediaresearch má šanci měřit sledovanost českých televizí do roku 2017, rozhoduje se v těchto dnech.

Počínaje zítřkem 15. září přebírá Tomáš Hynčica, obchodní ředitel společnosti Admosphere, zodpovědnost za nový obchodní tým mateřské výzkumné agentury Mediaresearch. Vznikající obchodní tým má být společný pro obě firmy.

Dosavadní obchodní ředitel Mediaresearch Andrej Miklánek se stane členem topmanagementu Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS), spojeného podniku tamní veřejnoprávní televize a rozhlasu. Z pozice výkonného a programového ředitele řídit Slovenskou televizi, televizní složku RTVS.

Pod Hynčicovým vedením se obchodníci soustředí na tři cíle: získávání nových klientů pro Admosphere, v oblasti marketingového výzkumu a akvizici a péči o klienty v oblasti obchodního zastoupení společnosti Gemius Společnosti operují v Česku i na Slovensku.

V Česku letos v květnu Gemius s Mediaresearch přišly o zakázku na provozování systému měření návštěvnosti internetu.

Naopak kontrakt na provozování televizních peoplemetrů má samotný Mediaresearch šanci prodloužit do konce roku 2017, rozhoduje se v těchto dnech. Mediaresearch je jedním ze dvou finalistů.

Miklánek z Mediaresearch odchází po třech letech. V STV už působil, naposledky odpovídal za sportovní vysílání (včetně tematického digitálního kanálu Trojka) v týmu šéfa televize Richarda Rybníčka. Po nástupu Štefana Nižňanského na vlastní žádost odešel. Současné ředitelce RTVS Miloslavě Zemkové konzultoval projekt. Byl také místopředsedou Rady RTVS.