Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Obchodním ředitelem televize Z1 Jan Jireček z Novy, Gregor odešel

V CET 21 prodával internetovou reklamu, pak vedl regionální retailový prodej. „Zetjedničce“ po osvěžení programu má pomoci rozvinout obchod. Manažer obchodu Jan Gregor z Mrnkovy éry televizi opustil.

Po sérii personálních rošád v televizi Nova přichází z barrandovského kopce do holešovického mediálního přístavu Jan Jireček. K 1. prosinci se stal obchodním ředitelem televize Z1. V CET 21, provozovateli Novy, prodával internetovou reklamu, následně vedl regionální retailový prodej. V minulosti pracoval také pro společnosti Dimar, Vodafone či Oskar.

„Zetjedničce“ má Jireček pomoci v postupné regeneraci po příliš nákladném startu v červnu 2008. „Podařilo se úspěšně stabilizovat strukturu televize a vytvořit životaschopné programové schéma a teď je nezbytným krokem rozvoj obchodu,“ říká generální ředitel televize Z1 Zdeněk Šámal, který loni začátkem červenci vystřídal zakládajícího šéfa Z1 Martina Mrnku.

Za Mrnkova vedení obchod Z1 vedl Jan Gregor, ten ale – jak Médiáři řekla Šámalova asistentka Miroslava Slepičková – k poslednímu listopadu ze Z1 odešel. Gregor v minulosti pracoval v BBK Advertising či pro importéra BMW.