Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Obnovený a zlevněný měsíčník Level prodal 8.450 výtisků

Návrat populárního titulu o počítačových hrách Level hodnotí jeho nový vydavatel, firma Naked Dog šéfredaktora Ondřeje Průši, kladně. V červenci Level prodal ze zvýšeného prodaného nákladu 17.670 celkem 8.450 výtisků, což je nejvíc od května 2010 (z toho předplatitelů získal 1.629). Naposledy pod Burdou v květnu udal (včetně DVD) 4.693 výtisků, z toho 1.239 přes předplatné.

Level, který vychází od roku 1995, letos na přelomu června a července změnil vydavatele – Průša spolu s Martinem Bachem a Petrem Poláčkem jej převzali od vydavatelství Burda Praha -, zlevnil o polovinu na 99 Kč a proměnil koncept.

Konkurenční Score vydavatelství Omega Publishing Group jediného majitele Adolfa Kaliny stále prodává víc, v červenci to bylo celkem 8.959 výtisků, má ale méně předplatitelů, konkrétně 1.284. Score nicméně stojí dvakrát víc, tedy 199 Kč.

Obnovený Level, 233. číslo, vyšel letos 28. června. Repro: level.cz

Obnovený Level, 233. číslo, vyšel letos 28. června. Repro: level.cz