Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Óčko s novou zimní grafikou a sněhovým zpravodajstvím pro mladé

Nová grafika od Pavla Kahostky startuje 6. prosince, 15. prosince pak Óčko zařadí sněhové zpravodajství ze skiareálů českých hor.

Hudební televize Óčko změní od 6. prosince komplexně svou grafiku, letos už podruhé (naposled to bylo v březnu, po dvou letech). Autorem je grafik Óčka Pavel Kahostka.

„Nová zimní grafika dále rozvíjí ‚urban‘ styl, který je blízký naší cílové skupině 15 až 35 let,“ věří programová ředitelka Óčka Silvie Pecková. Mladí nemají mít u obrazovek klid, stanice chce grafiku dál měnit aspoň dvakrát za rok.

Součástí zimní grafiky bude od 15. prosince sněhové zpravodajství z nejznámějších skiareálů českých hor – v loňské sezóně bylo úspěšné, letos proto dostane větší prostor.

[nggallery id=18]