Hudební televize Óčko změní od 6. prosince komplexně svou grafiku, letos už podruhé (naposled to bylo v březnu, po dvou letech). Autorem je grafik Óčka Pavel Kahostka.
„Nová zimní grafika dále rozvíjí ‚urban‘ styl, který je blízký naší cílové skupině 15 až 35 let,“ věří programová ředitelka Óčka Silvie Pecková. Mladí nemají mít u obrazovek klid, stanice chce grafiku dál měnit aspoň dvakrát za rok.
Součástí zimní grafiky bude od 15. prosince sněhové zpravodajství z nejznámějších skiareálů českých hor - v loňské sezóně bylo úspěšné, letos proto dostane větší prostor.
[nggallery id=18]
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval