Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Óčko začíná nabízet hybridní aplikace inzerentům

Televize už není pasivní médium, tvrdí šéfové hudební stanice při spuštění první placené kampaně v hybridním vysílání. Jde o konto G2 Komerční banky.

S prvním komerčním využitím technologie HbbTV přichází hudební televize Óčko mediálního domu Mafra. Ve svém hybridním vysílání, propojujícím klasickou televizi s interaktivními prvky přes připojení k internetu, spustil aplikaci Komerční banky. Ta podporuje její studentské konto G2.

Propagace Komerční banky na Óčko má formu microsite nazvané Letos naposled. Obsahuje videa, zábavné hlášky a samotnou reklamu na konto. Funguje tak, že zájemce může prostřednictvím televizoru vložit své telefonní číslo. Na ně mu pak zavolá operátor z banky s nabídkou služeb.

Inzertní aplikace Komerční banky ve vysílání Óčka

Inzertní aplikace Komerční banky ve vysílání Óčka

 

Inzertní aplikace Komerční banky ve vysílání Óčka

Inzertní aplikace Komerční banky ve vysílání Óčka

 

Inzertní aplikace Komerční banky ve vysílání Óčka

Inzertní aplikace Komerční banky ve vysílání Óčka

„Je to pro nás zásadní milník, kdy na ryze technologické platformě vypouštíme první kampaň v Česku,“ prohlásil technický ředitel Óčka Lukáš Hnilička. Produkt jako je ten pro Komerční banku má už Óčko v obchodní nabídce pro inzerenty.

Óčko se hybridnímu vysílání věnuje déle. Spustilo tak živý stream svého třetího kanálu Óčko Expres, obchod s hudbou, seznamovací chat Óčko Flirt, sledování tras taxi od služby Liftago či vlastní merchandising.