Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Ogilvy má Green Team pro Air Bank

První prací Green Teamu pro Air Bank je spot Češi, do toho!

První prací Green Teamu pro Air Bank je spot Češi, do toho!

Reklamní agentura Ogilvy & Mather v Česku na jaře přeskupila své digitální aktivity, podle globální strategie mateřské skupiny Ogilvy. V rámci těchto přesunů zformovala tzv. Green Team, jež sdružuje specialisty napříč skupinou Ogilvy „v ploché struktuře speciálně přizpůsobené potřebám Air Bank“. Zelená v názvu je odvozená od hlavní barvy, kterou banka skupiny PPF, pro níž Ogilvy dělá, používá.

První prací Green Teamu je další ze série spotů Air Bank, tentokrát využívající hokejové motivy, a zaměřený na půjčky.

Změny ve struktuře Ogilvy vedly k začlenění týmu společnosti Mather Advertures pro digitální marketing do firem skupiny Ogilvy & Mather, provozujících klíčové disciplíny reklamu, direct marketing, PR a aktivaci.

Mather Advertures doposud měla dva hlavní proudy činností – komplexní online media služby pod značkou Neo@Ogilvy a online komunikaci pod značkou Mather Advertures. Nově se v této společnosti osamostatní online media služby a společnost bude používat pouze značku Neo@Ogilvy. Online komunikace se začlenila podle povahy projektů a klientů mezi firmy skupiny Ogilvy & Mather.