Agentura Ogilvy & Mather využila letošního 1. dubna k vlastní propagaci na oborových webech a vzkřísila přitom na jeden den kdysi slavné české značky vozů Tatra, kol Eska a oděvů z Prostějova. Aprílovým žertem vyjádřila Ogilvy přesvědčení, že kdyby v minulosti dostala příležitost s některou z firem pracovat, mohlo být dnes všechno jinak.
Jak konkrétně aprílové selfpromo proběhlo: odstartovaly ho ráno klíčové vizuály na facebookové stránce agentury, doplněné večer o claim Škoda, že jsme nedostali brief. Bannery umístěné v online magazínech Strategie a Marketing Journal zavedly zvědavé návštěvníky stránek na microsite www.ogilvy.cz/april, kde je čekalo vysvětlení a call to action Pošlete nám brief.
Kdysi slavným značkám se Ogilvy v kampani snažila vytvořit nové futuristické produkty a moderní „tone of voice“. Na tvorbě konceptu automobilu Tatra se podílel designér Mike Jelínek.