Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Olejníková přechází z Vaculika do AMI

Jana Olejníková se po několika měsících v Made by Vaculik vrací do PR agentury.

Jana Olejníková

Jana Olejníková

Na pozici account manager do PR agentury AMI Communications nastoupila Jana Olejníková. Má se tam věnovat klientům z oblasti informačních technologií jako AV Media, CGM nebo Coolpad. Místo mění necelý rok poté, co přešla z AC&C do kreativní agentury Made by Vaculik. V minulosti pracovala na propagaci značek Siemens, Nokia a tři roky se také věnovala interní komunikaci maloobchodního prodejce Ahold.