Český olympijský výbor necelý rok před zahájením zimních olympijských her v Pchjongčchangu 2018 znatelně obměnil komunikační tým. Marka Tesaře, majitele agentury Raul, na pozici marketingového ředitele, kterou zastával od května 2014, střídá Petra Šubrtová, jež před dvěma lety do výboru přišla z agentury Geometry Global. Tam dělala čtyři roky a dohlížela třeba na kampaně pro Fond Magnesia Go či pro Pilsner Urquell na zimní olympiádě v Soči 2014. „Opět chystáme velké projekty jako T-Mobile Olympijský běh po celé republice, letní Olympiádu dětí a mládeže v Jihomoravském kraji, na základních školách probíhá Sazka Olympijský víceboj a zahájili jsme mimo jiné přípravu Olympijských parků,“ přiblížila Šubrtová.
O marketingové partnery se s dalším cyklem her mají starat manažerky klientského servisu Markéta Topičová, která měla tři roky na starosti sponzoring Kooperativy v projektech Kolo pro život a Stopa pro život či basketbalové lize Kooperativa NBL, a Tereza Eliášová, jež přišla též z Geometry Global, kde se starala třeba o firmu Visa, partnera Mezinárodního olympijského výboru, a její aktivaci v Olympijském parku Rio–Lipno. Marketing Olympijských parků bude mít nově na starosti Zoran Bartek, dlouholetý manažer v Prague International Marathon.
Novým ředitelem komunikace Českého olympijského výboru se stal Tibor Alföldi, který čtrnáct let působil jako sportovní reportér České tiskové kanceláře a jako žurnalista absolvoval čtvery letní a jedny zimní olympijské hry.
Tiskovou mluvčí a zároveň zástupkyní ředitele komunikace bude Barbora Žehanová, která v minulosti pracovala třináct let jako sportovní redaktorka v Mladé frontě Dnes, iDnes.cz či v deníku Sport. Loni byla tiskovou mluvčí Českého olympijského týmu na letní olympiádě v Riu.
Komunikaci kampaně Česko sportuje po ní převezme Daniela Marková, která přichází z agentury Wunderman. Konzultantem oddělení komunikace se zároveň stal Alexandr Kliment, který působil na Českém olympijském výboru v letech 2009 až 2015.
Ředitelkou zahraničního úseku je nově Veronika Zemanová. Novým členem představenstva akciové společnosti Česká olympijská, marketingové agentury Českého olympijského výboru, je stávající generální sekretář výboru Petr Graclík.
Jednou z klíčových součástí komunikace Českého olympijského výboru je takzvaný Media House. Ten sdružuje digitální kanály, mezi nimiž je základní platformou web Czechteam.info a sociální sítě včetně kanálu na YouTube. Na nich pracují pod vedením Tomáše Housky redaktoři Markéta Kosová, Lukáš Šonský a Jiří Čmucha.
Jak fungoval Media House kolem letních her v Riu
Novým manažerem projektů Česko sportuje a Sazka Olympijský víceboj je Richard Adamec, který přišel z pozice ředitele komunikace Sportovního holdingu Praha. Adamec má zároveň na starosti také komunikaci T-Mobile Olympijského běhu. Do týmu organizátorů tohoto projektu přichází také Lucie Hájková, která poslední dva roky pracovala v agentuře Raul jako projektová manažerka seriálu Běhej lesy.