Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Omega Pharma vybrala Weber Shandwick

PR agentura Weber Shandwick bude díky výhře v tendru zajišťovat kompletní PR portfolia značek společnosti Omega Pharma, v Česku i na Slovensku. Podzimní kampaně se zaměří především na komunikaci značek Lactacyd (přípravky pro intimní hygienu pro ženy), Paranit (přípravky proti vším), Panthenol Winter (ošetřující zimní péče o pleť) či HairClinic (péče o vlasy). Součástí kampaně je i komunikace na sociálních sítích.

Farmacie a zdravotnictví jsou pro Weber Shandwick stěžejní obory činnosti – v produktové i krizové komunikaci. Agentura zastřešuje komunikaci značky Sunar. Čerstvě také pracuje na představení nového produktu od Green-Swan Pharmaceuticals, určený ženám pokoušejícím se otěhotnět.