Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Omnicom otvírá třetí mediálku Hearts & Science

Hearts & Science zaměřená na data je po OMD a PHD třetí mediální agentura Omnicomu. Startuje tento měsíc v USA. Prvním klientem je rychloobrátkový gigant Procter & Gamble.

Dolary. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Dolary. Ilustrační foto: Profimedia.cz

Americká mezinárodní komunikační skupina Omnicom Group spouští v rámci své mediální divize Omnicom Media Group třetí mediální agenturu, síť Hearts & Science. „Bude silně zaměřena na marketing na bázi dat,“ uvedl Daryl Simm, generální ředitel skupiny Omnicom Media Group. Skupina už provozuje mediální agentury OMD a PHD. „Všechny tři agenturní sítě využívají v plném rozsahu aktivační a nákupní zdroje skupiny Omnicom Media Group a naši datovou a analytickou platformu Annalect,“ doplnil Simm.

Agentura Hearts & Science zahájí svou činnost v Severní Americe ještě v průběhu dubna, a to se svým prvním klientem, výrobcem rychloobrátkového zboží Procter & Gamble. Agentura bude mít svou provozovnu v New Yorku v budově 7 World Trade Center. Má mít 175 zaměstnanců, do třetího čtvrtletí až 300. Další pobočky otevře Hearts & Science v Kanadě a Portoriku, ve druhém pololetí 2016 má následovat „řada významných trhů“ mimo území Severní Ameriky. Česko, kde má Omnicom zastoupení agentur OMD i PHD, v časovém plánu výslovně zmíněno nebylo.

Novou agenturu jako generální ředitel povede Scott Hagedorn. Ten zakládal a dosud pět let vedl zmíněnou analytickou firmu Annalect. V ní ho ve funkci globálního generálního ředitele nahradí dosavadní hlavní analytik Slavi Samardzija, generální ředitelkou pro Severní Ameriku bude Erin Matts, dosud marketingová ředitelka. Provozní ředitelkou Hearts & Science se stane Kathleen Brookbanks, jež přichází ze sesterské sítě OMD.

Nová Hearts & Science stojí na personalizovaném digitálním marketingu, v němž se sbíhají zákaznické vztahy (CRM, Customer Relationship Management) a adresovatelné kanály. „Marketing na bázi dat je oblast, která při vytváření spojení mezi značkami a spotřebiteli nemůže zapomínat na roli obsahu,“ doplnil Hagedorn.

Skupina Omnicom v současnosti své služby poskytuje více než 5.000 klientů ve více než 100 zemích světa.