Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Online kampaně pro ČPP dělá Sun Marketing

Agentura bude mít na starosti výkonnostní a RTB kampaně na podporu značky.

Tvorbu online kampaní pro Českou podnikatelskou pojišťovnu (ČPP) bude v roce 2016 zajišťovat agentura Sun Marketing. Na starost bude mít kampaně zaměřené na výkon a RTB kampaně na podporu značky. Za práci pro tohoto klienta bude v Sun Marketingu odpovídat Jakub Turner. „Spuštění RTB a PPC kampaní je pro nás dalším krokem v rámci vývoje online komunikace naší pojišťovny,” tvrdí vedoucí produktového marketingu ČPP Igor Rolínek.

O nadlinkové a podlinkové aktivity pojišťovny se nadále stará agentura Arnold Prague, která pro ni pracuje dlouhodobě a připravovala také její kampaň k loňským oslavám dvaceti let působení na českém trhu.

ČPP patří do skupiny Vienna Insurance Group, působí v oblasti životního i neživotního pojištění.

Agenturu Sun Marketing založila v roce 2006 Zuzana Hadačová. Jejím současným vlastníkem je akciová společnost Sahoo & Maley Investments, kterou spoluvlastní ředitelka agentury Sandra Gligić.