Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Online síť Media House posiluje tým i portfolio zastupovaných serverů

V síti Outdoornet je server Geochaching.cz. Inzerci Familynet nově prodává Petra Nyplová.

Obchodní zastoupení online médií Media House (nabízí sítě Outdoornet, Familynet a Finance) zvýšilo počet médií, na kterých prodává reklamní prostor.

Logo Geocaching.cz

Logo Geocaching.cz

Součástí tematické sítě Outdoornet se stal portál Geocaching.cz, nabízející informace pro ty, kteří hrají stejnojmennou hru založenou na přesnosti dnešních GPS systémů.

„Geocaching.cz je v měření NetMonitor a stal se součástí balíčků Outdoornet Trek a Outdoornet Active,“ oznámila společnost Media House. Březnový výstup NetMonitoru návštěvnost serveru neuvádí, v denních datech má jednotky tisíc reálných uživatelů denně.

Petra Nyplová. Foto: Media House

Petra Nyplová. Foto: Media House

Ta také přijala do týmu Petru Nyplovou. Na místě account manažerky sítě Familynet zdpovídá za prodej inzerce především přímým klientům v oblasti dětského vybavení, péče o děti a jejich zdraví, výživu, volný čas a vzdělávání.

Petra Nyplová byla konzultantkou internetových služeb ve společnosti Connect 2000, absolvovala kurzy společnosti H1 pro specialisty na PPC reklamu a Google Analytics a podílela se na přípravě internetových reklamních kampaní pro klienty Bel Sýry, MindOK, Albi či Stella Travel.

Media House obchodně zastupuje online média s celkovou návštěvností 1 milion čtenářů za měsíc. Stoprocentním vlastníkem pražské firmy je Ondřej Turek.