Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Oplatky Lina propagují tváře Synka a Hradilka

Sportovci Ondřej Synek a Vavřinec Hradilek jsou symboly nového konceptu značky Lina.

Veslař Ondřej Synek se má stát protagonistou nového spotu značky Lina

Veslař Ondřej Synek se má stát protagonistou nového spotu značky Lina

Hlavními tvářemi připravované kampaně oplatek Lina z portfolia slovenské značky Sedita se stali veslař Ondřej Synek a kajakář Vavřinec Hradilek. Oba se tak v červnu objevili na obalech všech tří stávajících příchutí Lina oplatek. Synek by měl navíc hrát v novém televizním spotu, který by měl jít do médií letos na podzim. 

Spolupráce s oběma sportovci vychází podle zástupců značky z nového marketingového konceptu, který chce posunout komunikaci od zdůrazňování produktových atributů k emocím spojeným s konzumací oplatky. 

Zmíněný nový spot připravuje společnost I. D. C. Praha, která je výhradním dovozcem oplatek, sušenek a piškotů značky Sedita (výrobní závody této značky patří do portfolia společnosti I. D. C. Holding). Spot doplní venkovní reklama, kterou zajišťuje Bigmedia, a dále spotřebitelská soutěž, podpora v místě prodeje, kampaň na internetu či v prostředí sociálních sítí a v neposlední řadě i partnerská spolupráce a sampling na akci Spartan Race v Liberci. Na spolupráci s oběma sportovci se podílí marketingová agentura Sport Invest, která je zastupuje v oblasti marketingu.

Pro Hradilka je Lina v krátké době už druhou značkou, již propaguje, protože se před několika dny stal také další tváří mobilních telefonů Honor vedle Evy Samkové

Oplatky Lina s tváří Ondřeje Synka

Oplatky Lina s tváří Ondřeje Synka

 

Oplatky Lina s tváří Vavřince Hradilka

Oplatky Lina s tváří Vavřince Hradilka