Hlavními tvářemi připravované kampaně oplatek Lina z portfolia slovenské značky Sedita se stali veslař Ondřej Synek a kajakář Vavřinec Hradilek. Oba se tak v červnu objevili na obalech všech tří stávajících příchutí Lina oplatek. Synek by měl navíc hrát v novém televizním spotu, který by měl jít do médií letos na podzim.
Spolupráce s oběma sportovci vychází podle zástupců značky z nového marketingového konceptu, který chce posunout komunikaci od zdůrazňování produktových atributů k emocím spojeným s konzumací oplatky.
Zmíněný nový spot připravuje společnost I. D. C. Praha, která je výhradním dovozcem oplatek, sušenek a piškotů značky Sedita (výrobní závody této značky patří do portfolia společnosti I. D. C. Holding). Spot doplní venkovní reklama, kterou zajišťuje Bigmedia, a dále spotřebitelská soutěž, podpora v místě prodeje, kampaň na internetu či v prostředí sociálních sítí a v neposlední řadě i partnerská spolupráce a sampling na akci Spartan Race v Liberci. Na spolupráci s oběma sportovci se podílí marketingová agentura Sport Invest, která je zastupuje v oblasti marketingu.
Pro Hradilka je Lina v krátké době už druhou značkou, již propaguje, protože se před několika dny stal také další tváří mobilních telefonů Honor vedle Evy Samkové.